Warunki gwarancji na sprzęt zakupiony w Elmark Automatyka S.A.
-
- Elmark Automatyka S.A. udziela gwarancji na wymienione pozycje na czas określony w tabeli w kolumnie "Gwarancja" (wyrażony w miesiącach), począwszy od dnia określonego w kolumnie "Od dnia".
[Tabela sprzętu wraz z okresami gwarancji dołączone są oczywiście do karty gwarancyjnej]
- W przypadku baterii i akumulatorów (jako oddzielnych pozycji lub jako podzespołów) okres gwarancji jest skrócony i wynosi tylko 6 miesięcy. Zapis ten nie dotyczy sprzętu z wyprzedaży, który objęty jest jedynie jednomiesięczną gwarancją uruchomieniową.
- W przypadku produktów Mean Well objętych gwarancją, a nie wymienionych na karcie gwarancyjnej, okres gwarancji jest równy okresowi wskazanemu na karcie katalogowej dotyczącej danego modelu dostarczanej przez producenta.
- Dopuszcza się obecność jednego uszkodzonego punktu (bad pixela) na ekranie LCD.
- W przypadku sprzedaży produktów Getac poza terytorium Polski produkty Getac podlegają gwarancji producenta. Szczegółowe warunki oraz procedura zgłaszania dostępne są na stronie producenta: Getac
- Gwarancja nie obejmuje oprogramowania, jednak w przypadku jakichkolwiek stwierdzonych nieprawidłowości firma Elmark Automatyka S.A. kontaktując się z producentem oprogramowania dokłada wszelkich starań mających na celu usunięcie błędów.
- Naprawa gwarancyjna realizowana jest w terminie 2 tygodni od dostarczenia sprzętu, jeżeli dokonuje się na terenie firmy Elmark Automatyka S.A.
- Jeśli ze względów technicznych konieczne jest wysłanie sprzętu do producenta, to naprawa realizowana jest w terminie 6 tygodni.
- Ewentualny koszt wysyłki sprzętu do producenta ponosi w takim wypadku firma Elmark Automatyka S.A.
- Sprzęt powinien być dostarczony do serwisu Elmark Automatyka S.A. na jeden z dwóch sposobów:
- dla wysyłek z terytorium Polski: pocztą kurierską DHL na koszt Elmark Automatyka S.A., pod warunkiem wcześniejszego zarejestrowania zgłoszenia na stronie https://serwis.elmark.com.pl/,
- na koszt i ryzyko zgłaszającego, dowolnego rodzaju przesyłką, zaadresowaną na:
Elmark Automatyka S.A. - SERWIS
ul. Rzeczna 8
03-794 Warszawa
Polska
- Do sprzętu powinien być dołączony dokładny opis usterki oraz kontakt do osoby opiekującej się sprzętem ze strony klienta.
- Transport naprawionego sprzętu do klienta (po wykonaniu naprawy) następuje na koszt firmy Elmark Automatyka S.A.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikłych z nieprawidłowej eksploatacji.
- Elmark Automatyka S.A. świadczy także odpłatnie serwis pogwarancyjny.
- Zryczałtowany koszt naprawy pogwarancyjnej sprzętu zakupionego w Elmark Automatyka S.A. wynosi 25% ceny urządzenia wg aktualnego cennika, ale nie mniej niż 250 zł netto lub 50 EUR.
- Na wykonane naprawy pogwarancyjne Elmark Automatyka S.A. udziela gwarancji przez okres 3 miesięcy od daty dokonania świadczenia. Gwarancją tą objęte są wyłącznie elementy/czynności wyszczególnione w raporcie z naprawy.
- Jeżeli nadesłany do serwisu sprzęt nie posiada opisu uszkodzenia, a po weryfikacji jego działania okazuje się, że jest w pełni sprawny, Elmark Automatyka S.A. zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za weryfikację sprzętu w wysokości zależnej od nakładu pracy, ale nie większej niż 25% wartości nowego sprzętu.
- Elmark Automatyka S.A. udziela gwarancji na wymienione pozycje na czas określony w tabeli w kolumnie "Gwarancja" (wyrażony w miesiącach), począwszy od dnia określonego w kolumnie "Od dnia".
-
Warunki zwrotu sprzętu zakupionego przez konsumentów na odległość
Zwroty przyjmowane są bez potrzeby podawania przyczyny, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
Warunki zwrotu sprzętu zakupionego w pozostałych przypadkach
Elmark Automatyka S.A. nie przyjmuje zwrotów sprzętu zakupionego przez firmy z wyjątkiem sytuacji gdy:
- działanie sprzętu jest niezgodne ze specyfikacją techniczną producenta;
- specyfikacja sprzętu na zamówieniu jest błędna, wskutek złożenia przez Elmark Automatyka S.A. błędnej oferty;
- został dostarczony sprzęt niezgodny z fakturą VAT;
- nie został dotrzymany termin dostawy z przyczyn niezależnych od klienta;
W wyżej wymienionych, oraz wszelkich innych sytuacjach, gdy nastąpiła niewłaściwa obsługa klienta z winy Elmark Automatyka S.A. lub producenta sprzętu, przyjmowane są zwroty w terminie do 2 tygodni od daty sprzedaży, bez naliczania opłat manipulacyjnych. Koszt transportu zwracanego sprzętu pokrywa Elmark Automatyka S.A., pod warunkiem jego przesłania pocztą kurierską DHL. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym polubownym uzgodnieniu, Elmark Automatyka S.A. przyjmuje zwroty od stałych klientów w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie od daty sprzedaży, pod warunkiem przesłania zwracanego sprzętu na koszt klienta, naliczając opłatę manipulacyjną związaną z wcześniejszym poniesieniem kosztów transportu i koniecznością skrupulatnej, czasochłonnej, pełnej weryfikacji jego sprawności technicznej. Jeżeli sprzęt jest sprawny i nieużywany opłata manipulacyjna wynosi 20% jego wartości wg cennika Elmark Automatyka S.A. obowiązującego w dniu sprzedaży. Jeżeli sprzęt jest sprawny, ale opakowanie, dokumentacja lub sam sprzęt nosi ślady używania, opłata manipulacyjna wynosi 40% jego wartości wg cennika Elmark Automatyka S.A. obowiązującego w dniu sprzedaży. Sprzęt taki jest przez Elmark Automatyka S.A. przeceniany i sprzedawany za pośrednictwem Internetu z rabatem 40%. Ostateczną decyzję co do przyjęcia zwrotu i wysokości opłaty manipulacyjnej podejmuje pracownik firmy Elmark Automatyka S.A. po otrzymaniu i weryfikacji zwracanego sprzętu.